Гарантія і повернення

На все обладнання та електронні пристрої ТОВ «Латчбахер Україна» (далі – компанія) надає гарантію. Термін дії гарантії залежить від типу товару та його особливостей. Такі дані вказуються в договорі між компанією та покупцем та/або в гарантійному талоні, що супроводжується разом із товаром.

Обмін та повернення товару, придбаного в компанії, здійснюється відповідно до закону України «Про захист прав споживачів». При порушенні гарантійних зобов’язань з боку покупця гарантія і сервісне обслуговування не надається.

Товар можна повернути у випадках:

  • якщо не пройшло більше 14 днів, не враховуючи дня покупки;
  • якщо він не був в використанні, збережений товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також документ, який підтверджує покупку (видаткова накладна).

Важливо!

Якщо товар залишився у належному стані, не був у експлуатації і зберіг товарний вигляд – його можна повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Не можна повернути товар, який був у експлуатації або вийшов з ладу.

Ми завжди відкриті до діалогу з нашими покупцями, а тому гарантуємо: дотримуючись правил, зазначених вище, та умов закону України «Про захист прав споживачів», повернути нам товар або обміняти його можна. Для цього необхідно:

  • зібрати його повну комплектацію;
  • передати в компанію товар та документ, який підтверджує його покупку (видаткова накладна). Звертаємо увагу, що така передача здійснюється за рахунок покупця;
  • після швидкої перевірки (зазвичай триває 1-2 робочих дні), за умов, що покупець дотримався всіх процедур, ми повертаємо гроші або пропонуємо товар на обмін.

Залишились питання щодо сервісу?

За всіма сервісними питаннями звертайтесь до нашої сервіс-менеджерки:

  • Олена Шаповал
  • 0 (67) 560-5-111
  • service@latschbacher.com.ua

Оплата і доставка

Оплата товару здійснюється за допомогою перерахунку коштів на безготівковий рахунок компанії:

ТОВ «Латчбахер Україна», ЄДРПОУ 38615255, п/р IBAN UA453808050000000026008833987 в АТ «Райффайзен Банк».

Виконання замовлення за безготівковим розрахунком виконується компанією протягом 1-2 робочих дня з моменту сплати рахунку.

Доставка товару здійснюється за допомогою сервісу «Нова пошта». Така доставка виконується до відділення / адресно за тарифами «Нової пошти» за рахунок отримувача.